ورود ۱۴ هواپیمای اورهال‌شده به ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات حافظه سازمانی؛ ثبت دانش پنهان جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اعتراض خریداران دنا پلاس در برابر شورای رقابت | قیمت دنا پلاس اصلاح می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۶۹۷۰۰
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
  • ۲
اعتراض خریداران دنا پلاس در برابر شورای رقابت | قیمت دنا پلاس اصلاح می‌شود؟
به دنبال افزایش قیمت دنا پلاس خریداران این خودرو خواستار بررسی این موضوع توسط شورا شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته گذشته شورای رقابت با انتشار جدولی خبر تغییرات قیمتی محصولات ایران خودرو را به دلیل اعمال استاندارد‌های جدید اجباری و تغییرات تجهیزات فنی اعلام کرد که براساس این جدول تعدادی از خودرو‌ها از جمله دنا پلاس رینگ فولادی با کاهش ۴۳ میلیون تومانی روبرو شده بود.

اعلام همین مطلب باعث شد تا خریداران این خودرو خوش‌بین به کاهش قیمت‌ها باشند، اما ایران خودرو به جای کاهش ۴۳ میلیون تومانی قیمت در لیست جدید خود اعلام کرد که قیمت این محصول ۳۴۷ میلیون و ۱۲۳ هزار تومان است.

این موضوع نارضایتی خریداران این خودرو را به دنبال داشته است به نحوی که امروز با تجمع روبروی ساختمان شورای رقابت خواستار بررسی این موضوع توسط شورا شدند.

بنا به گفته توکلی با اعلام نارضایتی مردم قرار است قیمت دنا پلاس امروز در جلسه شورای رقابت مطرح شود که امیدواریم بتوانیم با بررسی این موضوع رضایت مصرف کننده را به دست آوریم. از آن طرف نماینده شرکت خودروساز نیز در این جلسه حضور دارد و توضیحات خود را اعلام خواهد کرد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مهرداد
France
۰۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
0
0
ایرانخودرو که میگه محاسبات درسته :
چطوره پارسال که قیمتا ارزون تر بود اختلاف دنا پلاس ساده ۷۰۳۱۷ (با رینگ و دیسک و دو کیسه هوای بیشتر از ۷۰۳۲۳)  مبلغ ۱۰۰ میلیون تومن از دنای دستی توربوشارژ ۷۰۴۰۸ کمتر بود ولی الان با حذف این چند آپشن و افزایش ۴۲ درصدی قیمتها ، اختلاف دنای قالپاق با توربو ۴۳ تومن شده ؟؟
اگر قیمت الانشون درسته پس قبلا حقه بازی کردن
قطعا قیمت الان اشتباهه و این همه آپشن حذف شده با یه تناسب ساده اختلاف بالای ۱۲۰ میلیون تومن بین دناپلاس ساده و توربوشارژ ایجاد میکنه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
0
0
سلام. آقا یه نکته ی جالب.
طرح یکپارچه دناپلاس معمولی مرحله اول از همه ۱۳۳ میلیون و سیصد گرفتن. مرحله دوم دعوتنامه آمد ۲۴۰ تومن‌ بعد مردم اعتراض کردن دعوتنامه اصلاح شد به ۲۰۸ تومن یعنی کلا ماشین ۳۴۲ تومن میفته ,و همه هم همین مبلغ ماشینشون اومده. ایران خودرو پیام داد که اگر کسی ۲۴۰ واریز کرده مابه التفاوت برگشت میدن. الان آمدن به جای ۳۱ میلیون و هفتصد ۲۷ تومن برگشت دادن. یعنی به این افراد جای ۳۴۲ تومن ماشین رو ۳۴۷ تحویل دادن و پنج تومن این وسط گم شده. ماشین ها یکی. طرح ثبت نام یکی آپشن ها یکی تحویل هر دو گروه هم تیر.حتی اونایی که ۲۴۰ واریز کردن زودتر گرفتن ماشینو.
چون پول دستشون بوده بیشتر حساب کردن.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->